2019/07/15

[62] Kronika (8.07-14.07)



Dzisiaj na dobry początek ogłoszenie parafialne. Już 1 sierpnia wypadają siódme urodziny Katalogowo. Wierzę, że Ayame jak co roku przygotowała coś wyjątkowego na ten dzień, więc w jej imieniu serdecznie zapraszam na urodzinowy wpis. Nic tylko gratulować wytrwałości. :D
autor: Nessa
„I can hear them mourning at my grave...” ~ Leaves' Eyes
Rozdział 331
– Cokolwiek się teraz stanie… to bogini mi świadkiem – podjął, starannie dobierając słowa – że tego nie chciałem. Zwłaszcza jeśli chodzi o ciebie – oznajmił, w następnej sekundzie bezceremonialnie przyciągając ją do siebie. Zadrżała, kiedy poczuła jego ciepły oddech na policzku. Kolejne słowa wyszeptał wprost do jej ucha, tak ciche, że nawet mimo wyostrzonych zmysłów miała problem z tym, by je zrozumieć. – Obiecałem ci, Eleno, że umrzesz dopiero wtedy, gdy ja wyrażę na to zgodę… A na tę chwilę absolutnie nie wyrażam.
– Nie rozumiem, co…
– Nie chcę wyjść na kłamcę – podjął, kolejny raz ją ignorując – więc zrób dla mnie jedno: niezależnie od konsekwencji, nie pozwól mi się zabić. Rozumiemy się, najdroższa?

2 komentarze:

  1. O rety, bardzo dziękuję! Nie spodziewałam się zamieszczenia informacji we wpisie. :)

    OdpowiedzUsuń